СтарКрафт ІІ

Един далечен спомен се завръща от отвъдното, за да преобърне за пореден път света на компютърните играчи...









2007
-
1998
-----
9 години първата част не е слизала от лидерската позиция на най-добрите компютърни игри. Играта, която промени историята на киперзабавленията, която не намери достоен съперник в своя бранш. След дълги дни и нощи прекарани в тотално размазване и след опашати лъжи по нейн адрес...

Нейният наследник бе официално обявен!





І. Относно

Старкрафт ІІ бе официално обявена на 19 май в Южна Корея (че къде другаде?). След нейното обявяване почти веднага беше качен и официалният сайт на продукта. На него са показани новостите, картинки, видео и т.н. Хората толкова дълго чакаха новото отроче, че чак се потрисаха от заразна коричка по задника в резултат от седЕне.










ІІ. Промени



Тааа, значи...нали...тъкова...щото...сега...амм



Не че от Близард много неща са казали, затова ето какво е показано засега. Протос са се сдобили с 4! (цели 4) нови единици и 1 сграда. Тая раса много се ебаваше с енергията и сега още повече ще й трябва, за да ги поддържа новите. Добре, че не ползват АЕЦ Козлодуй!




Зелот




Аз така и не разбрах защо са нова единица, ала нека пак да поговоря за нея. Въоръжен с остриета, покорен до мозъка на костите си (не, че някога ще ти откаже да се бие и ще дигне стачка), перфектен за близък бой.






Безсмъртни





Следващите изроди са загинали бойци, съживени за да служат още веднъж на своята дълбоко патриархална раса. Затова са полу-роботи, полу-протоси (нещо като драгуните). Няколоко от тях заедно с гвардия зелоти унижожават, всичките черва, които Зерг би могъл да им поднесе. Скивайте:









Сенковци (?)



Тези животни са точно онези, мизерни гаднярчета, които се спотяйват в сянка и когато моментът настъпи, булото пада, битката се преобръща, структурата умира, краят става категоричен...






Постепенна призма (Phase Prism)





По-добре да спра да ги превеждам... Това корабче... нищо особено за него. Пренася органчни и неорганични единици. Единственото интересно е способността му да се превърне в източник на енергия.






Подвижен портал (WarpGate)




Тунелите, през които Зерг се промъкваше под земята, сега и Протос ги притежава! Но за разлика от първите, те се промъкват през енергийното поле.




ІІІ. Новости

Расите се запазват: възвишените Протос, хищните Зерг и обърканите Теран. От филмчетата се забелязват козметични промени в дизайна, интерфейса и т.н. Сюжетът продължава там, където свърши продължението Семейната война (BroodWar), но освен старите персонажи, потребителите ще се сблъскат и с нови.



Доколкото познавам и другите поредици на Близард, кампанията би трябвало да бъде... разкатаваща. Както обикновено филмчета, които се чудиш това истински човек ли е, история, която те вълнува и те кара да си купиш и книжките, постановъчни битки, невъзможни да се превъзмогнат...

ІV. От близо



Между другото това е 100-ната ми статия. Една година мина, а аз все още се бъхтя по дизайна! Но дотук мисля, че добре се справям! Честито ми!

Няма коментари: